Rijeka je u zajedničkoj kandidaturi s Opatijom izabrana za jednu od destinacija u pilot projektu „PPS destinacije“ kroz koji će joj biti omogućena veća tržišna vidljivost/prepoznatljivost kroz sljedeća prava:

 

• neograničeno korištenje oznake „PPS destinacija“ u svim marketinškim i drugim tržišnim aktivnostima
• članstvo u nacionalnom PPS klubu
isticanje nositelja PPS oznaka internetskim stranicama kojima upravlja HTZ-a (posebnoj PPS podstranici na portalu www.croatia.hr te u narednim godinama i na zasebnoj PPS internetskoj stranici)
• u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih prezentacija nositelja PPS oznaka za tour operatore i turističke agencije
• u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente na PPS destinacije
• u suradnji s HTZ-om organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing)
• sudjelovanje u ostalim marketinškim/tržišnim aktivnostima HTZ-a (sajmovi i dr.)

 

Svim subjektima koji se na području destinacije uključe u pilot projekt omogućit će se dodatna tržišna vidljivost i prepoznatljivost u destinaciji, a u sklopu pilot projekta potrebno je zadovoljiti sljedeće uvjete:

 

• raspoloživost najmanje 50% smještajnih kapaciteta iz skupine „Hoteli“ (mjereno brojem kreveta), od čega najmanje 200 kreveta mora biti u objektima vrste „Hotel“ , „Aparthotel“, difuzni hotel i/ili integralni
• raspoloživost najmanje 10% smještajnih kapaciteta iz ostalih vrsta objekata za smještaj (mjereno brojem kreveta)
• poslovna aktivnost najmanje 50% ugostiteljskih objekata iz skupine «Restorani» (restoran, pizzeria, bistro, slastičarnica i dr.)
• poslovna aktivnost najmanje 50% ugostiteljskih objekata iz skupine «Barovi» (caffe bar, pivnica, konoba, disco club, noćni klub i dr.)
• poslovna aktivnost najmanje dvije (2) turističke agencije koje imaju vlastite programe paket aranžmana, izleta ili druge tematske proizvode koji uključuju ponudu PPS destinacije
• poslovna aktivnost najmanje 50% prodavaonica trgovine na malo (hrana, piće, higijenske potrepštine, novine, odjeća, obuća i dr.) uz uvjet da u svakom slučaju posluje barem jedna prodavaonica za prodaju hrane, pića, higijenskih potrepština i novina
• poslovna aktivnost najmanje jedne ljekarne i jednog liječnika opće prakse

 

S obzirom da se Rijeka predstavlja kao cjelogodišnja destinacija pozivamo vas da se uključite u projekt, te da nam dostavite ispunjene izjave (na dnu) na mail dominik@visitrijeka.hr, a potpisane i ovjerene originale u naš ured. Napominjemo da je vaše uključivanje ključno za ulazak u projekt PPS destinacije i destinacije koje ne budu zadovoljile uvjete biti će isključene iz projekta.

U prijavi za projekt Rijeka je kao destinacija stavila razdoblje posezone od 1. rujna 2014. do 4. siječnja 2015., a predsezone od 15. siječnja 2015. do 1. lipnja 2015., pa vas ljubazno molimo da sukladno tome popunite razdoblja u izjavi. Ključni proizvodi naše destinacije na kojima se bazira PPS ponuda su: Poslovni turizam, Wellness i zdravlje, Kulturni turizam, Eno gastro turizam i Outdoor. Ciljana tržišta naše destinacije (geozone) su Austrija i Italija gdje ćemo imati posebne prezentacije, dok će se u sklopu PPS projekta naša destinacija promovirati na 10 europskih tržišta.

Nadamo se da ćete prepoznati važnost ovog projekta i uvidjeti prednosti koje vam nudi.

Više o projektu možete pronaći na stranicama business.croatia.hr i stranicama Ministarstva turizma Republike Hrvatske.